Svar till Y, Anonym 1 + 2

Y, om Ibland tror jag inte att folk fattar hur jäkla häftig jag är egentligen.:

Hej!Kul att
du delar med dig!
Jag tycker att det är skönt att höra att det går att ha bra självkänsla. Själv har jag väldigt långt kvar.
Kram


Hej!
Ja tyvär är det många som inte har bra självkänsla.
Otroligt många, och det gör mig jätte ledsen.
Det är jätte tråkigt när en människa inte kan säga något bra eller fint med sig själv och man står på sidan av och skulle kunna säga tusen saker!

Men det är ingen annan än just DU som kan fixa det, självklart kan någon hjälpa till och peppa dig men det är du som måste göra största delen i jobbet.

Men jag hoppas att du kommer dit en dag, och snart också!

 

Anonym om Kycklingsoppa`?:

Vart har du köpt glasögonen? :)

Det är inte mina glasögon utan jag bara pröva dom, så tyvär jag har ingen anning!

 

 

 

Anonym om Kycklingsoppa`?:

du passar i peruk..men varför använder du den? :p. Du är så fin utan den.

Tack så mkt!
Ja jag anväder väl inte peruk så ofta länge, men ibörjan var det för att jag inte ville gå runt flintskallig..
Och sen så började det bli kallt!!
Så då vare skönt med en "hårmössa!
Nu går jag nästan bara omkring med mössa eller helt utan :)


Kommentarer
Postat av: 16 år och mamma till Nellie

Ny läsare, hur gammal är du? :)

2011-11-26 @ 23:27:29
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0