Kycklingsoppa`?

Hur kul är jag på en fläck då?
Har inte skrivit något på flera månader känns det som?!
Kanske för att jag inte har något speciellt att skriva om kanske?
Anyway, gjorde kyckling och ris idag med Tika masala och gröna ärtor...Elvira tyckte att det blev bäst om man hällde vatten i det och gjorde en soppa av det hela...

Det tyckte inte jag då det var i min tallrik hon hällde vattent i.....!
Hade prov idag på naglar, och det gick helt OK.

Jag är sjukt trött på vintern nu...så jävla kallt!
Dock älskar jag att det är mörkt!
Nu ska jag värma på lite mer kyckling UTAN VATTEN!


BTW så använder jag knappt peruk längre, har köpt en mössa nu haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar i peruk..men varför använder du den? :p. Du är så fin utan den.

2011-11-22 @ 06:11:25
Postat av: Anonym

Vart har du köpt glasögonen? :)

2011-11-22 @ 13:42:53
Postat av: J.

2011-11-28 @ 23:18:03
Postat av: J.

Vart har du köpt dina peruker? :) Är dom dyra?

2011-11-28 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0