Fula läsare

kcfmkl  ([email protected]) om Suck...:
snälla tror du jag bryr om vad dina fula bloggläsare tkr elr?:) jag tkr som jag vill och tänker inte ändra min åsikt. hur kan man bli less på en kastrull gumman? du beter dig som en tjurkärring. Stackaren bajsade i en kastrull ist för i pottan och de blir du less på hahah snälla skaffa inte barn om du inte tålererar sånt. hon är ett barn ettttttttt litet BARN. vadå att barn måste lära sig vad rätt och fel är? de hon gjorde va inte värsta grejen. hon kommer ju sjklrt lära sig de sen att man inte bajsar i en kastrull. tror du hon kommer fortsätta göra de tills hon blir 40 om du inte skäller på henne för de hon gjorde? och jaa som sagt de ska inte alltid vara dans på rosor när man har små barn vad vissa tror att de ska vara. men de borde man fatta innan man skaffar barn.klart barn ska få skrika och gnälla annars är ju inte barnet norrmalt:) skulle min dotter bajsa i en kastrull skulle jag skrattat åt de inte tjutit. inte för att jag har barn.btw kör inte du på AW äckliga metoder? konstigt att din dotter vaknar mitt i natten. så skulle de väl inte vara. de som kör på hennes metoder är oftast såna som baa tänker på sitt eget bästa inte barnens bäst.


Men du läser ju min blogg också din fula jävel!
Skiter väl i vad du tycker.
Ja jag är en tjurkärring en riktigt bitterfitta, stog ju och hyttade näven åt ungdomarna på nyår för dom smällde raketer ;)
Skällde inte på henne sa vad som vad rätt o fel, om man inte berättar för ett barn vad rätt o fel är så kan dom väl aldrig kunna veta och lära sig det?
Det fallar knappast natuligt från födsel!
Vissa gör inte det, om folk omkring målar upp det perfekta problemfria småbarnlivet så är det väl klart att man tror att det är så det är?

Nej precis du har inte barn.
Behöver jag ens kommentera det, att du ens kommenterar och dömer och har åsikter om mig när du själv inte har barn är fan skrattretande.
Jopp jag har kört på AW sova hela natten kuren och vadå att hon vaknar på nätterna?
Hon sover 12 timmar per natt?
Inga problem där inte!
Klart som fan att jag tänker på mitt eget bästa, mitt eget bästa är mitt barns eget bästa.

Men jag tar ju självklart mitt barns bästa förre mitt.


Något mer, har du något mer att kommentera come on baby ;)

GIVE IT TOO MEEEEE! ;)

Kommentarer
Postat av: rfudfjmdvj

AHHAHAAH nää tror faktiskt jag nöjer mig här:) just för den här gången men när jag får en tråkig stund igen så kanske jag kan kommentera dig igen:)just nu har jag annat för mig och du kommer tyvärr i sista hand. ahahah jag bryr mig heller inte jag kommenterara vad jag vill sen skiter jag väl i vad du tkr. viktigaste är att jag kommenterarar vad jag tkr iaf när jag inte har annat för mig. puss och kraam och ha en fortsatt braa (less) dag som du alltid brukar ha:D

2012-02-10 @ 16:16:36
Postat av: Sara

Herregud, att inte folk har bättre saker för sig än att försöka lära Lotta hur hon ska uppfostra sin unge? Kan inte alla människor fatta att hon gör allting tusen gånger bättre än era jävla mammor med tanke på att ni skriver de idiotiska saker ni skriver. Kom tillbaka när ni vågar skriva ert namn och har en vettig världsbild tack! :D

2012-02-10 @ 18:36:58
Postat av: Jehsjddjjfdnsösmdkfnfkfkdkdndn

Haahaha jag heter Greta:d gjorde de någon skillnad elr? Hahaha du vet ju ändå inte vem jag är gumman:)

2012-02-10 @ 20:56:38
Postat av: jenny

Håller med sara fullt ut! (Y)

2012-02-10 @ 21:18:10
URL: http://stylistmorsan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för dum jävel som håller på så där. Palla.

2012-02-10 @ 23:20:35
Postat av: Emma - mamma till Alice

Vilken jävla idiot!!!

Du lär väl ditt barn vad som är rätt och fel, de är bara bra! Annars kommer hon aldrig lära sig!

Och man ska verkligen inte kommentera nåt sånt där om man dessutom INTE har barn själv!!! Bara patetiskt!!!!!

Och jag tror inte att du stod och skrek och tjuta på Elvira...

Och att man dessutom inte vågar stå för vem man är är ju bara sorgligt...

2012-02-21 @ 17:57:39
URL: http://mammawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0