Suck...

Anonym om Potta-kastrull samma lika?:
Alltså du ska väl ändå uppmana henne till att hon gjorde rätt? Hon är liten och kanske inte har förstått skillnaden. Beröm henne på ett sätt istället för att bli less på att hon för fel.


Det är precis det jag gör......
Och ja hon är liten men hon är tillräkligt stor nog att förstå när man säger till henne vad som är ajaj och vad som är bra.
Nu vet hon att man inte ska bajsa i kastrullen.

Jag vet inte om ni skulle stå med ett leende på läpparna när ni diskar ur en kasrull med bajs i..
Det är inte henne jag var less på, utan bajset...i kastrullen....BAJS I KASTRULL.
Inte Elvira.

BAJS I KASRULL = LESS....PÅ BAJS I KASTRULL.
Behöver jag förklara det på ett tydligare sätt?

Om ni missade  så LESS PÅ BAJS I KASTRULL..
INTE PÅ ELVIRA....UTAN BAjS I KASTRULL.


Less på tröga människor också....typ som bajs i kastull...

Kommentarer
Postat av: Mallory

man får faktiskt bli trött på sina barn ibland med, bara man inte låter det gå ut över dom, vilket jag inte säger att du har gjort alltså.



Alla föräldrar blir irriterade ibland, blir trötta, blir lessa, ja allt, för man är människa, som helt enkelt alla andra!

2012-02-09 @ 20:17:59
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Postat av: cdjdvjfjf

snälla tror du jag bryr om vad dina fula bloggläsare tkr elr?:) jag tkr som jag vill och tänker inte ändra min åsikt. hur kan man bli less på en kastrull gumman? du beter dig som en tjurkärring. Stackaren bajsade i en kastrull ist för i pottan och de blir du less på hahah snälla skaffa inte barn om du inte tålererar sånt. hon är ett barn ettttttttt litet BARN. vadå att barn måste lära sig vad rätt och fel är? de hon gjorde va inte värsta grejen. hon kommer ju sjklrt lära sig de sen att man inte bajsar i en kastrull. tror du hon kommer fortsätta göra de tills hon blir 40 om du inte skäller på henne för de hon gjorde? och jaa som sagt de ska inte alltid vara dans på rosor när man har små barn vad vissa tror att de ska vara. men de borde man fatta innan man skaffar barn.klart barn ska få skrika och gnälla annars är ju barnet inte norrmalt:) skulle min dotter bajsa i en kastrull skulle jag skrattat åt de inte tjutit. inte för att jag har barn.btw kör inte du på AW äckliga metoder? konstigt att din dotter vaknar mitt i natten. så skulle de väl inte vara. de som kör på hennes metoder är oftast såna som baa tänker på sitt eget bästa inte barnens bäst.

2012-02-10 @ 00:31:52
Postat av: kcfmkl

snälla tror du jag bryr om vad dina fula bloggläsare tkr elr?:) jag tkr som jag vill och tänker inte ändra min åsikt. hur kan man bli less på en kastrull gumman? du beter dig som en tjurkärring. Stackaren bajsade i en kastrull ist för i pottan och de blir du less på hahah snälla skaffa inte barn om du inte tålererar sånt. hon är ett barn ettttttttt litet BARN. vadå att barn måste lära sig vad rätt och fel är? de hon gjorde va inte värsta grejen. hon kommer ju sjklrt lära sig de sen att man inte bajsar i en kastrull. tror du hon kommer fortsätta göra de tills hon blir 40 om du inte skäller på henne för de hon gjorde? och jaa som sagt de ska inte alltid vara dans på rosor när man har små barn vad vissa tror att de ska vara. men de borde man fatta innan man skaffar barn.klart barn ska få skrika och gnälla annars är ju inte barnet norrmalt:) skulle min dotter bajsa i en kastrull skulle jag skrattat åt de inte tjutit. inte för att jag har barn.btw kör inte du på AW äckliga metoder? konstigt att din dotter vaknar mitt i natten. så skulle de väl inte vara. de som kör på hennes metoder är oftast såna som baa tänker på sitt eget bästa inte barnens bäst.

2012-02-10 @ 00:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0