Super söta läsare!

ANONYM om Paow- bikinikropp.:
Alltså, jag är exakt lika lång som du och väger 2 kg mer än dig, ibland gråter jag mig till söms då jag skämms för min kropp, men din kropp är förihelvete (nära) min drömkropp! Har insett at jag kanske inte bore skämmas så mycket då vi nästan har samma kropp.
Tacktacktack <3 Första gången jag besöker bloggen.
PS. Ditt barn är urgulligt :p


Låter inte alls kul att du känner så angående din egen kropp, och tack så mkt för komplimangen.
Du borde verkligen inte skämmas över hur du ser ut, alla är vi olika och vackra på våra egna sätt.
Hoppas att jag bidrar med mer självsäkerhet till andra tjejer, det är verkligen super kul att få sån här respons!
Det är jag som ska tacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0