Paow- bikinikropp.

För några dagar sedan så ville Paow att vi tjejer skulle skicka in deras bikinikropp.
Och krossa idealen.
Jätte bra ide tycker, verkligen super!
Jag har precis lämnat in mitt "bidrag"
Gör det ni med!
http://paow.se/


Återigen, det här är jag.
Så här ser jag ut.
Jag är överviktigt, väger 72 kilo på 156,5 korta cm.
Nästan tio kilo mer än innan jag fick min dotter.
Mina höfter har blivit megapega efter barnfödande, min mage hänger och har fula ärr.
Min bilring är större än någonsin, mina bröst är små och tomma.
Mina lår gnids ihop när jag går.
What more?
Det här är jag, och ingen annan.
Så här ser jag ut.
En 18rig mamma som gillar cola.


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Alltså, jag är exakt lika lång som du och väger 2 kg mer än dig, ibland gråter jag mig till söms då jag skämms för min kropp, men din kropp är förihelvete (nära) min drömkropp! Har insett at jag kanske inte bore skämmas så mycket då vi nästan har samma kropp.

Tacktacktack <3 Första gången jag besöker bloggen.

PS. Ditt barn är urgulligt :p

2011-06-05 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0