Svar till Emelie

emelie - 19 år och ensamstående mamma till Wilma om Kontaktfamilj:
Tycker bara du ska ansöka om kontaktfamilj om du tex är påväg ner i en deprission för det är så jobbigt att vara ensamstående. Då skulle iaf jag gjort de :) Men jag har tanken att jag ska klara allt själv med Wilma, det är hon & jag liksom. Det är jag som ska ta hand om min lilla dotter, ingen annan :) Förutom närstående då.

Men förstår dig om du mår dåligt & så, då är de såklart en väldigt bra idé. :) Känner också att jag skulle behöva avlastning.. men jag skulle aldrig sätta Wilma hos kontaktfamilj. Men du är stark som klarar de, för jag skulle aldrig klarat de :) Ta inte detta som något elakt nu, utan jag tycker de är strongt.



Ja fast jag är inte deprimerad alls, utan så som jag skrev i inlägget så gör jag det för Elviras skull för att jag vill att hon ska ha en familj och inte bara mig.
det är bara jag som tar hand om henne, jag är helt själv med henne.
Det har jag alltid vart.
Och jag behöver ingen avlasting på så viss, utan klarar mig helt utmärkt själv.
Det för Elviras skull jag gör det, inte min egen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0