Sjuk dröm

Jag och mina vänner är på Jessie J konsert här i Sverige, och vi har pratat med henne lite tidigare att vi skulle få gå upp på scenen och sjunga en av hennes låtar.

Jag fick stå i mitten och sjunga och alla älskade mig.
Massa applåder och rosor kastades upp på scen.

I publiken sitter Justin och väntar på sin tur att få uppträda.
Och i backstage så har han en skitstor boaorm som han ska ha med på scen.
 
Jag mitt dumma fan ville så klart klappa den där ormen och går fram..
Dock börjar den slingra sig upp på mig och tänker äta upp mig.

Men jag får tag på hans huvud och lyckas hålla fast de så han inte äter upp mig.
Jag skriker efter Justin som bara suckar åt mig..typ som att vi kännde varandra och han var trött på min nyfikenhet.
Men skickar sina vakter till mig för att hjälpa.

Då plötsligt kommer en ninja in och vill hjälpa till, han ska hugga av ormens huvud.
Men först plastar dom in mig så jag slipper få massa blod på mig.....


Det första tanken som slår mig när jag vaknar ..: Min hjärna är helt rubbad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0