Rutiner tas vid igen

Vad hände, hur gick det här till egentligen.
Jag som brukar leva efter rutiner får verkligen kämpa mig till att komma upp på morgone.
Dock sover jag sämre än någonsin nu, igår somnade jag nångång runt 2-3, men vaknade till lite då och då.
Och då skulle jag upp kl 6 för att göra mig och Elvira redo.
Men en trevlig överaskning då hon redan var vaken och påklädd när jag vakande.
S och Elvira väckte mig med deras huvuden ca 10 cm i från mitt haha.
VAKNA MAMMA GOD MORGON ropade Elvira, medans S bara flinade pigg o glad.

På onsdag har jag tid på hudmottagningen igen, mina exem drar mig till vansine som vanligt.
Men nu har jag tröttnat, det är dyrt och äckligt, obehagligt och gör ont.
Jag har hittat en kräm som är bedövande, men den kostar 52 kr för 10 g..
Och det finns ingen större prodution av den salvan så dyrt blir det..

Just nu sitter jag och Hanna och jobbar...eller ja bloggar men snart ska vi ta tag studierna.
Vi är dom enda som sitter kvar av våran klass, vi ska göra en moodboard men våran personliga stil!
Fick sluta efter lunch men den här gången ska jag verkligen göra mitt allt för att klara av skilan och få så höga betyg som möjligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0