Min sjukling

Vi har bara en dusch här hemma, egentligen ville jag ha ett badkar men jag kör hellre på att ha en tvättmaskin i hemmet än ett badkar faktiskt.
Iaf så är skruttis supersjuk.
Snor,hosta och feber.
Men Elvira hon är fifig hon.
Hon hittade en hink och fyllde den med vatten och där satt hon nästan hela dagen igår.
Tänk att hon fortfarande får plats i en hink haha!

Jag håller på med att färga håret också, jag blekte det igår med det blev inte riktigt så ljus som jag önska att det skulle bli.
Jag vill ha lite ljusbrunt, nästan lite askfärgat i det.
Så nära min naturliga hårfärg.
Inte för att jag är helt säker på att det är just den färgen som är min, men vi får väl prova!

Just nu ligger skrutt här och snorar och äter glass.
"krama mig" säger hon om och om.
Så det är klart att man kramar om sin lilla skrutt.

Iaf så är min dag gjord!
Jag fick världens gulligaste sms utav J inatt.
Dock såg jag det inte försen imorse.
Men hela jag lyste upp, så idag är det en bra dag!!

Tänk vad lite man kan bli glad av egentligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0