Mässa med skolan.

På tisdag kväll håller min skola till i läkerol.
Det är mässa så finns det någon där ute som är intresserad av skolan jag går på. Realgymnasiet, Stylistlinijen så tycker jag verkligen att ni ska komma.
Jag tror det börjar klockan  och håller på tills kl 7.

Vi har ju andra linijer också så som, Hund och smådjur, Häst...och några till som jag inte riktigt vet vad det är..?
Iaf är ni intresserad av den skola jag går på och linijen så tycker jag absolut att ni ska komma.
Nu är jag inte helt säker men jag tror även att vi kommer utföra lite manikyr och någon vardags sminkning.

Men jag lovar inget!!



Kommentarer
Postat av: Emma

På Läckerol Arena?

Svar: Japp precis! :)
Lotta Mårtensson

2012-09-30 @ 20:31:20
Postat av: Ellinor

Vad roligt att så många går på REAL när jag själv sökte visste jag inget om skolan eller ngt alls haha kände ingen som gick där o den nämndes knappt, nu ser man den vart man än vänder sig xD

Svar: Ja det är jätte kul, jag visste heller inget om skolan förra året då jag började mer än att en vän till mig går där.Men det är verkligen den bästa skolan med dom bästa lärarna med dom bästa lektionerna!
Lotta Mårtensson

2012-11-26 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0