Käraste vän

Humöret är på topp idag!
Allt pga av att jag ska äntligen få träffa en gammal bästa killkompis!
Det var kanske ..2 år sedan vi sågs!

Saknat honom som fan, men nu är han äntligen här i Gävle för att träffa mig!!
HAPPY!
Och ännu mer glad är jag över att han ska flytta hit också!

Om exakt 15 dagar så kommer han inte ens bo en mil ifrån mig.

Jag har precis städat lägenheten och lagt Elvira.
Nu ska jag förbereda en efterlängtad måltid som jag lovat ut till honom hha.

Stekt fläskfile med hemgjord potatisgratäng och bea sås.
Och han tar med sig efterrätten...chips och cola haha.

Dock kommer han få det lite jobbigt imorgon då han ska sova här, och eftersom vi ska upp till dagis imorgon så betyder det att han lär vakna tidigt .

MOHAHA!

Old pic!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0