Inget tålamod

Det var otroligt nära att jag kastade ut huvudet rakt igenom fönstret...eller ställt mig och hoppa på det.
" Alltså ett dockhuvud....vi hade hårlektion igår och övade på håruppsättningat".

Medans jag stod där och dampade för mig själv och försökte tänka ut den mest tillfredställande metoden att förstöra dockhuvudet så stod alla andra i klassen lungt och stilla och utförde sin uppgift..

"Du måste ha tålamod!"
 
OM JAG HADE HAFT TÅLAMOD MED HÅR SÅ HADE JAG INTE RAKAT AV MIG MITT EGNA!

Vi skulle dela upp håret i en e4 och sedan göra permanentrullning.
Men skiten ville inte alls göra som jag ville att det skulle göra.

Jag fick även en liten utskällning idag av min mentor för att inte vart delaktig på gympan i fredags.

J:ag Ah men jag kunde faktiskt inte vara med..
Inga: Jo Lotta du kan vara med på gympan.
Jag: Nej Inga jag kunde inte..
Inga: Nehe varför inte det då?
Jag: 1 jag har ett stort fet äckligt infekterat eksemutslag på baksidan av mitt lår som gör ont så fort jag rör mig..
2: Jag kan inte hosta,nysa,skratta,hoppa eller springa längre för då kissar jag på mig. 

"Biefekten av att föda barn = uttöjning, Lösning= knipövningar....did not work on that...området..?:S "

Inga: ja men gör något åt det då?
Jag: "ganska less", nej för jag har bara accepterat att jag kommer kissa på mig om jag behöver pringa etc etc...klart jag försökt men enda lösningen är att opereras..!
Inga: Ja men gör det då?
Jag: !!!! Idiot..


Märks tydligt att denna människa inte har mkt till "medlidande" eller hur jag ska uttrycka mig.
Det är inte bara att operera sig, utan det kräver mkt tid och omsorg...och pengar också?!


Ja jag blev lite irriterad där...




Bjuder på 2 bilder på min skrutt! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Är ni tillbaka i Gävle igen?

Svar: Japp det är vi!
Lotta Mårtensson

2012-09-11 @ 23:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0