Aj aj aj

aj blås här, aj blås här.
Dom 3 orden har jag fått höra 1000 gånger i minuten i 3 dagar av Elvira.
Less ? ja!
Allt gör ont, att ta på sig strumpor, ligga ner, ha täckte gör ont, äta mat gör ont, klappa katten gör ont..
Allt.
Men det är väl tillåtet att vara extra gnällig när man är sjuk!


Dock är hon frisk nu, ingen feber längre bara hosta och snor.

Hon ska snart iväg med mormor sin, dom kommer nu runt 9.
Jag ska passa på och.....ja jag vet faktiskt inte va jag ska ta och göra.
Städa? sova?

Jag ska iaf göra en liten beställning.
Framkalla bilder och göra förstoringar, och en tavla på min lilla skrutt!
Ska ta och måla om här i lägenheten och dona lite i klädkammaren också så fort tiden och pengarna vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0