02:20 bussen.

Ett tips till alla här i Gävle, det absolut värsta man kan göra är att åka 02:20 bussen.
Oavsätt vart du än ska, eller vilken buss du åker.
Krogen har stängt, alla är odrägliga, dom luktar illa, har förmodligen med sig mat på bussen som dom promt ska äta där.
Spilla över sig själv, spilla över andra, tappa på golvet så någon glider på en ostburgare och landar på röven.

Förra gången jag gick ut, och tog den bussen.
Så började en döv snubbe flörta med mig..
Det tog mig ca 15 min innan jag fatta att han var döv.
Jag trodde att han var så full att han inte kunde prata ordentligt och bara gjorde skumma ljud ifrån sig.
Men sen när han började använda sina händer så fattade att han var döv !

Och igår när jag åkte hem...så satte sin en snubbe nästan i knä på mig...
För det finns ett sätte som egentligen bara är till för ett även fast det ser ut som att 2 ska få plats på den så går det inte...
Och jag satte mig där för att jag ville sitta själv, men det kunde jag ju glöma...och han hade mat med sig...och luktade illa..spya och sprit..
Och självklart skulle han sätta sig vid just mig..SUCK!


Det absolut värsta som finns med att festa eller iaf att gå ut på krogen är att åka hem igen.
Speciellt när man börjar bli nykter undertiden man sitter på bussen.
Man börjar känna av huvudvärken, att dom där skorna faktiskt va försmå, och att fan det är jävligt kallt ute!

Men likt förbannat går man ut endå, och utsätter sig för allt detta...!!
Men kul kan det bli också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0