Tandläkaren och frisören!

Jag är så stolt över mitt fina barn, min lilla tjej som blivit så stor och duktig!

För 2 veckor sedan var vi hos frisören för första gången med Elvira, och klippte henne inför dagisfotot!
Och hon var så duktig, hon bara njöt och tyckte att det var jätte kul.
Dock var hon lite flänig med huvudet men det gick bra ändå!
Och så fick hon 3 st stjärnor i håret :)

Och i fredags så var vi hos tandläkaren, hon blev lite rädd så hon fick sitta i mitt knä.
Men hon gapade stort och va en stor och duktig tjej.
Inga tandtroll här inte!
En ny tandborste och ett gosedjur fick hon.

Jag fick också beröm över min dotter tandhygien!
Vi borstar ju tänderna varje morgon och kväll, men så fort jag fick brevet om att vi skulle dit så börjar man ju tänka,
"tänk om hon har håll i tänderna, eller iaf är på g att få ett håll, hon äter ju godis på helgerna, just ja vi glömde kvällsborstningen förra måndagen" Osv.

Men oron är lugnad och tänderna mår bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0