Jag älskar dig <3

Jag älskar hur ditt hår blir tokigt och trollaktigt efter du har sovit eller haft en mössa.
Jag älskar hur du busar och håller farten igång.
Hur du blåser upp din mage och säger att den är full.
Hur du tar efter mina ord och säger åt mig att äta min mat.
Hur du slänger dig på katterna våra även fast jag sagt åt dig tusen gånger.
Jag älskar hur du smyger och tar fiskpinnar ur frysen.
Eller när du vaknar på natten och kryper ner hos mig, utan att säga ett ord utan bara lägger dig bestämt ner och.somnar om.
Jag älskar hur du har så bråttom att leka med dina vänner på dagis så min puss och kram går knappt på en sek.
Jag älskar hur du jämt ska ta min mobil och prata med den jag pratar med.
Jag älskar hur du är så duktig med allt i utveckling och att det nästan går för fort.
Hur du fortfarande är så liten.i kroppen.att du får plats i en skurhink.
Att du promt ska ha den fulaste mössan som finns för den är från mormor.
Jag älskar hur du försöker få vara vaken och säger att du vill gosa innan läggdags,men ist försöker busa till allt och be mig kila dig.
Jag älskar ditt onda skratt och även fast du är så liten så har du sån skadeglädje.
Jag älskar hur du direkt på morgonen kan gå från nyvaken till den där busiga jävulskapsblicken på 2sek.
Du är mitt allt och kommer alltid att vara.
Jag älskar dig mer än livet själv, för utan dig så kan jag inte andas.
Du gör mig hel och du gör mig lycklig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0