SOLGLASÖGOON!

23:56 hörde hur Elvira vakande till med ett vårl.
Blev faktiskt förvånad då hon aldrig brukar vakna på nätterna, lyssnade för att se om hon skulle somna om och det jag hör är " Solglasögon,solglasögon"
Antar att hon drömt om solglasögon?
Jag tog upp henne och kramade om henne, och då sa hon att hon ville sova med mig.

Jag tittade på min lilla 90 säng, och tittade på oss, tittade på sängen,tittade på oss..
Typ fysiskt omöjligt....Men hon får väl ligga här tills hon somnar om så bär jag över henne.
Dock somnade jag också haha.
Jag ramlade nästan ur sängen flera gånger, och jag är öm lite här och där efter en vildig som slagit mig under natten.
Lagt benen på mig osv.
Hemsk natt!
MEN imorse när vi vaknade så låg hon och kramade om mig och gav mig massa pussar!


Vi ska rensa ur lägenheten i helgen, den är uppsagd nu.
Så nu ska det ut med alla möbler och städas rent för att sedan lämna över nycklarna till gg.
Skönt att bli av med den där skitlägenheten!

Få starta om allt! :)

Nu skricker Elvira att hon vill ut och har tagit på sig stövlarna, så det är väl bara att hänga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0