Man ska ju blogga också

Dagarna går så snabbt att jag glömmer att blogga.
SORRY!

Igår var det ett riktigt kalas, med tårta och majkase, godispåsar och lotteri.
Elvira fick vara uppe tills kl 10 på kvällen...ja hon var skapligt trött och sov tills nio imorse.

Jag och Anki som jag bor med ska börja med såna där shakar "stavning"
Så vi får väl se hur det går då och om man kanske kan gå ner lite i vikt!

Vi får snart kattungar här på landet, grannens katt är så tjock att hon knappt kan gå!
Och en kalv kommer snart också, det är så mysigt här.
Så tyst och lungt och skönt.
Men jag saknar fortfarande Gävle, jag är ju van vid att ha kaos omkring mig så att hamna här ute och ha all tid i världen för allt är lite ovant!

Elvira har blivit så van vid kossorna nu så hon går och klappar dom allihop och håller på o bli uppäten.
Hon har blivit rädd för fjärilar....kan vara mitt fel då jag hatar fjärilar....HÖM.
Ska ladda upp ett klipp när hon går och klappar alla kossor snart också, måste bara fylla på mobilen.


Och funderar på att tatuera mig snart också....igen....på den andra foten till minne av min vän som gick bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0