Klippt luggen

Idag så blev jag klippt, typ första gången på 2 år som jag går till en frisör.
Frisyen är desamma, bara kortare och snyggare.
Elvira fick sin lugg klippt där också, och hon var jätte duktigt att blunda och sitta stil!
Jämt när jag ska klippa henne har jag mutat henne med en skål godis för att hon ska vara stil.
Så nu har hon en jätte fint rak lugg, hennes hår har ju växt som tusan nu så hon såg knappt något!

Och så har jag färgat håret också.
Först gjorde jag en superblondering och blev nästan kritvit i skallen.
Sedan en röd....så ja jag är väldigt väldigt väldigt röd.
Men det blev snyggt ändå!
 Efter att fått titta några extra gånger i spegeln så passar jag nog fan i det!

Det är rödare i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så snygg du är! :)

2012-05-31 @ 10:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0