Hon fick tag på min medicin!

Igår spenderade vi dagen på Faluns barnklinik.
Hon hade fått i sig av min "somna in " medicin.
Direkt efter frukosten så var hon super trött igen, hon la sig på golvet och somnade.
Jag tog henne i famnen och gick upp med henne i soffan och gosade.
Efter en stund så gick jag in på vårat rum för att städa undan efter Elvira som hade fått tag på mitt smink på morgonen.
Och när jag lyfte på sminket såg jag en karta med min medicin, det kopplade direkt att hon fått i sig.
Hon brukar aldrig somna efter frukosten, ALDRIG.
Hon sover ju knappt middag längre!
Försökte att väcka henne och skrek till Anki att ringa ambulansen.
Jag fick liv i henne och höll henne vaken med glass.
Ambulansen kom och gav henne flyttande kol, det var inte något Elvira tyckte om!
Vi åkte in till Falun och dom undersökte henne.
Dom kom fram till att hon bara kan fått i sin 1 tablett eftersom hon var vaken och efter 4 timmar + mat så var hon nästan helt sig själv.

Min hjärna stannade helt, jag kunde inte tänka och knappt prata.
Jag bara grinade och skakade hela dagen, varför varför varför varför just mitt barn.
Varför skulle jag ha medicinen kvar i väskan och inte på ett säkert ställe.
HUr kunde jag vara så dum!!!

Idag är hon precis som vanligt, och läkarna sa att det inte blev någon skada och det kommer inga följande biverkningar eller problem efter gårdagens olycka.


Man får väl egentligen vara glad över att medicinen smakar skit, tack gode gud att dom smakar skit och inte som godis!

Mitt älskade barn, vad skulle jag göra utan dig i liv!! :(
<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0