Hårdträning.

På måndag börjar vi, på måndag är första dagen på våran 3 veckors diet.
5 Shakar om dagen, + promenader = viktnedgång?
Vi köpte en våg idag också, ska ta måttbandet och skriva upp hur stort allt är osv.
Ska göra upp ett schema för hur träningen ska gå till och hur ofta och länge.
Nu jävlar ska jag fan komma i form!

Och applåder till mig som va ute och gick i 1,5 timme idag.
Bara så där ändå!
Ska ta förre och efterbild också, och sen efter den här dieten så blir det den där...GI eller vad tusan den heter..?

Anyway....Imorgon är det kosläpp här på landet..
Det kommer vara korv och dryck och ja...så om någon av er undar vad jag gör imorgon kl 10:00

Så tittar jag på kossor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0