Glass i stora lass.

Helt underbar dag, nu är sommaren verkligen här.
Det har vart 30+ hela dagen, så idag blev det att köpa solskydd.
Elvira har även fått fina nya skor utav Anki, vita sandaler med en diamant på.
Dock är dom nog inte vita länge till då vi som sagt bor ute på landet.

Vi gick omkring på stan efter att hämtat Ankis barnbarn, köpte oss en mjukglass och njöt av vädret.
Ja...inte jag då för jag fick springa som en tok efter min snabba lilla tjej som tycker att det är otroligt kul att springa ifrån sin mamma.

En pool har vi köpt också, och det blev en hit!
Grannbarnen har vart här på ef och ätit mat och lekt.
Det blev så klart vatten krig också, först var alla mot alla.
Men det vände snabbt när granngubben kom ut och skulle vara med.
Då blev det alla mot honom, tom vattenslangen kom fram hah.

Jag blev nerputtad i poolen ett antal gånger också...och vattnet var verkligen ISKALLT!!
Så ingen förbättring på min förkyldning här inte, tur att man hade kul iaf!

Men efter en varm skön dusch och lite godis så har vi lugnat ner oss.
Elvira och William "ankis barnbarn" Sover så sött just nu.
Medans jag och Alva precis har målat våra naglar !

Dessutom sitter vi och tittar på 101 dalmatiner.
Så ett perfekt avslut på en perfekt dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0