Den blev min!

Så där, lägenheten är helt klar nu.
Eller ja..det behövs tapetseras lite men det fixar jag senare.

Iaf så blev lägenheten min den som jag tittade på, så nu är det bara att förbereda flytten.
Otroligt glad att den blev min för den var super fin, dock var killen som bode där inte så pjåkig heller höhö.

Idag har vi vart ute HELA dagen, och då menar jag verkligen hela dagen..
Elvira har gått runt naken hela tiden så hon har fått en riktigt snygg och jämn solbränna haha.
Haha hon såg så rolig ut tidigare idag, jag gick in för att ta ett glas vatten och tittar ut genom fönstret då ag ser hur Elvira "böjer fram" pullan och kissar rakt fram haha.
Hon såg ut som en pojke!!

Mitt på blommorna också för den delen...
Utöver det så har vi haft vatten krig...Elvira vann.
Jävla skit unge att hälla vatten på mamma!

Får väl skylla mig själv som köpte en vattenpistol " pump" till henne igår.
Den är väldigt enkelt och hon klarar av den helt själv.

Nu ligger hon helt utmattad i sängen och sover, solen tar så mkt på krafterna!

I helgen blir det familjefest med Ankis familj.
Vi ska äta tacos och grilla och bara njuta utav solen.
Jag ska ta och köpa mig en bikini och ett par shorts så jag slipper döö av värmen!


Här är lite bilder från veckan :)



Hihi jag hade lite tråkigt och gjorde watermarble



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0