Blåbärshake

Första shaken är uppdrucken.
Blåbär....inte det bästa som glidit ner i halsen på mig men det funka...

5 shakar om dagen,vi har choklad också och den ska tydligen vara godare.
Igår tog jag en timmes promenad,sprang tom!
Dock i ca 10 sek....
Tänkte köra ca 1 timmes promenad varje dag.
Sen ska detta fetto bli snygg och smal ;)

Dock tycker jag inte att jag är speciellt fet....egentligen.
Men min kropp är väl så att säga ohälsosam, skulle behöva gå ner ca 20 kilo för att hamna på rätt vikt till längden.
Fan vad mkt det är, 20 kilo...


Men första målet är 65, som jag vägde innan jag fick Elvira.
Alltså 10 kilo.

Så länge man har viljan så går allt! :)

Snart ska vi iväg till kyrkans barntimme, förra gången var det bara en flicka där utöver Elvira.
Men jag tror det kommer fler idag, hoppas iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0