1+1=3




Hon har din ögonform.
Och dina ögonbryn.
Dina näsvingar.
Och din bredd på ansiktet.
Dina öron.
Och ditt lockiga hår "syns dock inte på bilden".
Och hon har delvis din haka.

Hon har min "mittendel" på näsan...Eller ja vi ser nog ganska lika ut om man bortser från delen precis mellan ögonen för det är från dig.
Hon har mina kindrynkor eller vad det heter.
Hon har min mun.
Och hon har delvis min haka.

En perfekt blandning av oss två har skapat en sån vacker liten flicka.

Men hon är mest lik dig! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så gulligt!

Det finns bilder på Sebastian när han var liten,

och där i så ser man en liten Elvira! Hon är så fin!

2012-06-02 @ 20:06:46
URL: http://cieloeterra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0