Prov i smink

Äntligen fick jag göra mitt slutprov på smink!
Det har blivit uppskjutet allt för länge tycker jag, men idag blev det av!
DOck längtar jag inte till imorgon då jag har skrivprov i smink...det slutar aldrig bra...

Har ni listat ut vad det är jag ska göra på jag ska göra på fredag än då? ;)
NI får klura ett tag till iaf.
 
Klockan är mkt och det är väl dags att sova antar jag.
Man ska ju upp imorgon också tyvär!

Här har ni en berusad 16 åring, ovetande gravid i 1 månaden och är på semester i Egypten ^^

Här har vi en fullt medvetande gravid oberudas 16 åring i månad...4-5? på semester i malta.

Och här har vi en ca 13-14 åring som trodde hon var jätte tuff som redigera bilder i mobilen...

Här har vi en 15 åring som surfade på bdb varje dag och hängde på legenden med sina tuffa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0