Ny design!

Tack till bästa faster Matilda som var utråkad och gjorde om lite i min blogg.
Du är så duktig på att göra fina designer! :)

Här har vi precis blivit frisk!
Jag gjorde ett typiskt misstag förra torsdagen då värdet var underbar och varmt så jag tog av mig jackan...
Dagen efter var jag dunderförkyld och hade feber...
Sällan...varje år gör man samma misstag!!

Elvira fick feber nu igår efter att hon vart med farmor,faster,pappa och farfar.
Hon kom hem och hade 39,3 grader!
Men idag har hon vart helt feberfri så imorgon blir det dagis igen.

Vi käkade lunch med momo och några av hennes vänner på Racken , det blev pizza och tacos!

Ååh just ja!
Elvira fick värsta smällen i trosdags!
Hon va i vägen för en gunga och fick gungan rätt i huvudet och flög genom hela parken!
Okey...så farligt var det inte,men det blev en stor smäll och många tårrar.

Dock är Elvira sån viking och grina bara i 2 min sen var hon redo att leka igen, hon blev nog mest rädd.
Jag också för den delen!

Jag har klippt och färgat håret igen, skönt med lite förändringar!

Här har ni bild på min nya frilla, och en ganska så morgonsur liten Elvira från tidigare i veckan!


Hallå såg jag trött ut eller?
En bild från imorse också, hade tagit lite sovmorgon och satt i sängen och myste medans vi tittade på pippi på datorn:)

Här sitter Elvira även med sin nyaste favogosedjur.
Ett....nebbdjur?
Dock kallar vi den för ankan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0