Hur snäll är inte jag?

Jag blir nästan förvånad över mig själv hur snäll jag kan vara ibland.
Nu efter att jag lämnade Elvira på dagis så skulle jag börja gå mot busen, jag ser en kvinna lite längre fram som har svårt att gå med ena benet.
Hon såg liksom nästan ut som en liten myra som brurit 3 ben på ena sidan, helt hjälplös och vilsen.

Jag blev lite orolig för henne, men gick vidare till bussen.
Dock kunde jag inte sluta titta på henne för att se om det gick bra för henne.
Efter ca 5 min orkar jag inte se henne plågas nå mer så jag går fram och frågar om hon behöver hjälp.
Hon berättar att hennes ben hade låst sig helt och det inte gick att stödja sig på det.
Men hon hade ringt till någon som skulle komma med en rullstol åt henne, men tackade så hjärtligt för att jag vart så snäll och bryde mig.

Hur snäll är jag inte?
Min tanke var typ att jag skulle låta henne "luta" sig mot mig och ta henne till vårdcentralen, men skönt att hon fick hjälp på annat sätt endå.

Blond?

Orange?

Brunt?

Rött?

vad passar jag bäst i?


Kommentarer
Postat av: Sanna À

Kvinna du är ju som en kameleont du passar i alla! Supersnygg! :)

2012-03-17 @ 08:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0