Ärftlig njursjukdom..

Otippat, men kanske det kan vara svaren på varför min njure krånglar.
Vi har en ärftlig njursjukdom i våran familj, jag vet inte vad den heter än men snart så.
Så snart jag vet så ska jag titta upp och se om jag har den.

Skulle inte alls förvåna mig, men det skulle ändå vara skönt om det var så att man hade den så man slapp bli dumförklarad och pyskfalls stämplad.

Jag blev ju sjuk nu förra lördagen, och fick smärta i båda njurarna då.
Det känndes typ som att dom skulle ge upp, att nu tänker dom inte vara med längre.
Så jag ringde 1177 och berättade om mitt problem med njurarna och blablabla.
Vad får jag till svar?

"Ta en ipren och drick mycket vatten, och så vilar du mycket!"

Ska aldrig mer ringa dit, speciellt när jag berätta att jag haft mkt problem med njuren osv.
Idiot!
Men smärtan gick över efter många om och men som tur va.

Här har vi gjort morgon, Elvira sitter här brevid mig och river papper och vill att jag ska ha alla små bitar.

Elvira: HÄ hä hä hä titta titta titta titta
Jag: Nej jag vill inte ha små pappersbitar.
Elvira:......JOHOOOOO och så lägger hon det på datorn...


Vet inte hur dagens planer ser ut mer än att vi förmodligen ska vara med Jenny och hennes kids.
Så vi får väl se vad dagen har att erbjuda!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0