Ååååh pirrar i magen!!!

Jag ska göra något riktigt kul nu fredagen som kommer.
Pirrar i hela magen på mig men jag tänker inte berätta för er, men jag tänker låta er gissa!!

Vi får väl se hur bra ni känner mig!

1: Gå ut på krogen
2: Åka utomland
3: Shoppa på Ullared.
4: Jag och Elvira ska plåtas
5: Tatuera mig
6: Flytta till en annan lägenhet
7: Göra en skönhetoperation
8: Skaffa ett husdjur "utöver damråttorna "
9: Förlänga ögonfransarna
10: Åka till Sveriges största vattenpark

Den första som gissar rätt vinner..
Och ja...jag kan väl skicka en autograf och en påse socker eller något till den som vinner...

Kommentarer
Postat av: Sanna À

Flytta till en annan lägenhet :)

2012-03-14 @ 13:47:18
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag hoppas ni ska utomlands men gissar på husdjur. Får man veta imorgon då? Är ni hemma någon kväll så hör av dig kan jag komma med cykelen springer ju på kvällarna så kan ta den i farten :D

2012-03-15 @ 22:14:23
URL: http://sandrahudpdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0