Du känner av min styrka

Du har alltid kunnat trycka ner mig, få mig att göra precis som du velat.
Jag har stått på knä och bet om förlåtelse när det var du som gjort fel.
Men det funkar inte längre, jag har vuxit i mig själv.
Jag har lärt mig att handska dig, och det gör jag som en fjärt i rymden.
Jag har äntligen fått kontroll över detta, och nu är det jag som bestämmer.

Nu är det jag som klämmer dig i skon och inte tvärtom.

Du känner att jag har växt, att jag blivit starkare och du gillar det inte.
Så med alla käppar du hittar försöker du sticka dom i mitt hjul, men jag bryter dina käppar, lika enkelt som en tändsticka.

Du är ingenting längre,du har ingenting att komma med, du skrämmer mig inte och du kommer aldrig mer att vinna.

Det är dags för dig att bli lite rädd, för trots allt så vet jag en heeeel deeeel om dig som inte många andra vet.
Jag kan förstöra ditt liv genom att knäppa med fingrarna.
Du vet att jag skriver om dig, så tänk...
Sätt dig ner och tänk en liten stund på allt jag vet om dig, allt dumt och idiotiskt du någonsin fallit dig in i, allt jag har ljugit om för din skull.
Vad skulle hända om fel människa fick reda på det?
Skulle det bli lite jobbigt då kanske..?

Hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0