Ändrade planer

Fick ett samtal för några dagar sedan, efter att ha pratat med en kille som har öppnat ett nytt företag och behöver personal så kommer jag börja jobba ist.
Jag börjar nu i Augusti, dock är det ända i Malmö!!
Men jag är väldigt peppad!!
Ska bli kul att komma ut i arbetslivet, dagisplats och boende är redan fixat och vi flyttar nu i Juli.
Skönt att inte behöva soc eller studielån utan faktiskt kunna försörja sig själv!!
Jag ska jobba som hans sekreterare , alltså boka hans möten och pappersarbeten med andra ord haha.
Men det kommer bli roligare än vad det låter, då det är ett ganska häftigt företag!!
Plus att vi kommer resa en hel del i det här jobbet, men det har också löst sig då vi fått våran kontaktfamilj nu.
Som dessutom också bor i Malmö snacka om bra planering och tajming!!

Ska dit nu i nästa vecka och titta på dagisplatsen och titta lite på mitt nuvarande jobb och prata vidare om anställningen osv.
Så otroligt peppad!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ooh vad spännande :)

Grattis och lycka till ...

2012-06-06 @ 13:00:45
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com
Postat av: Emma

Grattis till jobbet och lycka till i Malmö :-)

2012-06-07 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0