Inlägget som kom bort igår! Jag håller henne fånge..!

Min mobil är död...och min laddare är i skolan....SUCK!
Så just nu har jag övertalat/tvingat min vän Emmy att sova här så jag och Elvira kommer upp imorgon.
Hon försöker komma undan med en massa ursäkter till varför hon måste hem men hon lyckas inte höhö.


Har precis blivit klar med naglar på en tjej som heter Hanna, hon ville ha "franska naglar" med fjärilar på ringfingrarna och dom blev faktiskt nice :P
Vi har precis lärt oss hur man tar bort gelenaglar i skolan också så nu ska jag bara köpa rätt produkter så kan jag ta bort på dom jag har gjort på också :)

Men nu är vi helt slut och ska sova!

"Just det skulle jag skrvit igår...eller jag skrev det men det ville inte läggas ut!"

Okey nu hände något med texten här också......

IAf så ska jag snart göra naglar på lillesyran och färga och klippa hennes hår!
Det är på egen risk att låta mig hålla i en sax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0