En dag med syrran.

Momo tog Elvira och bada så jag och lillesyster Lina fick en dag för oss själva.
Vi tog en tripp hem till Jenny och myste, och jag visade upp lilla buddah som ska vara släkt med mig haha.
JAg tror aldrig att jag har sätt så många valkar på en o samma bebis!
Men jag älskar dig endå!
Bebisar ska vara tjocka så de så!


Dag 2 i "Napp fri Elvira" har också vart lyckad.
Lite mer tjat om nappen idag men inget bråk eller tjafs!
Otroligt skönt och jag är så stolt över mig själv och Elvira så klart.

Ska bli kul att berätta för dagis nästa vecka att hon nu är nappfri!
Kanske blir lite mer problem på dagis då många av dom andra barnen har napp?

När slutade ni med napp på era barn?


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hon är ju så söt lilla Lina! Krya på dig.

2012-01-15 @ 21:37:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0