det är redan 2012...

Jahap då har det nya året kommit, hur firade ni?
Själv satt jag hemma med sjukt barn och hytte näven åt folk som smällde raketer precis utanför mitt fönster.

Jag: Hörri!,mitt barn ligger och sover och jag vill också sova snart så kan ni gå och smälla raketer någon annanstans.
Dom: Men hallå¨det är ju nyår!?
Jag: Och det sket jag i för jag har då ingen lust att sitta upp med min unge bara för att ni tycker om raketer.
Dom: Surkärring....

Men hon vaknade inte!

Denna dag har vi spenderat med Jenny och hennes ungar, hennes katt är gravid och fick missfall idag.
Det var lite häftigt att få se ett foster på riktigt men samtidigt så var det såklart sorligt!

Får hoppas att dom andra ungarna får stanna tills dom ska ut egentligen!

Imorgon ska jag till sjukhuset och titta till min arm.
Vet inte om jag har berättat att jag har knölar i armen men ja...det har jag och nu ska jag titta upp om det bara är fettknölar eller cancer då cancer går i familjen.

Skötiskan: Det här är bara fettknölar, det är inget farligt.
Jag: Är du helt säkert på det? 100 %?
Skötiskan: Ja...eller?
Jag: Ja för det går cancer i min familj och min mamma hade cancer i hakan..!
Skötiskan: Jaha ja men om du är orolig så kan vi ju ta en närmare titt på det?

Nej jag har bara inget att göra om dagarna än att leta knölar på min kropp och sitta här på vårdcentralen...?

Men imorgon ska det kollas upp iaf!!

Vad mer?
Jag söker ny lägenhet....vi hade ingen snö på julen men idag skulle det fan börja snöa...det har  gått mkt Harry Potter på tv den senaste veckan.....ja allt¨så ingenting med andra ord.

VARNING FÖR STÖTANDE BIL "KATTMISSFALL"
















Titta lilla vännen, och så såg man tassarna och den lilla svansen :(
RIP THE UNLUCKY ONE!

Ja just det...min läpp svullande upp som F A N av 2 smällar på den.
Av Elvira fast med misstag då.
SÅ här snygg var jag igår

Nice va?
Riktigt ont hade jag men nu är det bra igen, fick gå till vårdcentralen och klippa av den.
Och det mina vänner var inte det skönaste jag har gjort i mitt liv!
Men hålet är nu läkt och smärtan är borta likaså svullnaden.
Så nu väntar jag på att det sista knölen efter hålet ska försvinna så jag kan ta om det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0