Vattkoppor?

vi mistänker vattkoppor på Elvira, hon hade några små små prickar lite här o där på kroppen och så en lite större i pannan.
Så vi får se imorgon hur det ser ut, men jag hoppas att det är så.

Vi trodde ju att hon hade det tidigare men då var det bara virusprickar.
Men jag hoppas att hon äntligen kan få det så hon slipper få det när hon blir äldre!

Och så om hon är sjuk så får vi ju 2 extra mysdagar.
Iaf om hon får feber, då vill hon alltid ligga och mysa och bara ta det lungt.

När hon är frisk har hon knappt tid för en puss !
Men vem vill kramas med mamma när man kan leka och busa ist?

Vi har ett par barn vi ska smitta också om hon har det, lite kul det där med att man vill att sitt barn ska få vattkoppor ^^

Önska sjukdom till sitt barn....Låter inte bra?

Anyway har jag gjort naglar idag på 2 tjejer, både dom och jag blev nöjd dock har jag ingen rättvis bild att dela med mig av!

Men nu är det dags att sova, eller det var det för ett tag sen men jaja.

Kommentarer
Postat av: M

Haha ja det låter ju lite småmärkligt med att VILJA att ungen ska få vattkoppor :D Men jag hoppas det gick bra... Fast 10% av alla barn med vattkoppor kan ju även få hjärninflamation; men det låter allvarligare än det är. Går oftast över av sig själv.



Min lille har vattkoppor nu också, kliar och har sig men det ska nog gå bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0