Svar till Dani

Dani om Psykfall?:
Härligt att det händer saker. Hur länge har du väntat på add utredningen?
Jag har fått vänta i ganska exakt 2 år nu. Och den ska påbörjas i mars :)

Det har gått otroligt fort faktiskt, kanske 4-5 månader sen jag var på vårdcentralen och bad dom skicka en remis.
Hm...nää inte ens så lång tid!

Dock tog det väldigt lång tid för vårdcentralen att ge mig en tid hos dom!!

Byte tom vårdcentral för att dom var så dumma i huvudet!


Men nu har jag äntligen vart där och nu tar det ytligare ett par månader innan jag får träffa en psykolog och för att sedan få träffa en docktor som ger mig en diagnos.

Förstår faktiskt inte varför det ska ta sån himla lång tid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0