Steg ett avklarat!

Vilken skön dag det har vart idag!
Solen har vart framme och det blev fan vår känslor!!

Dock har jag vart spänd och nervös hela dagen inför mötet på psyket.
Men det gick jätte bra.

Fick ju hem en massa papper med massa frågor på som vi gick igenom osv.
Så som jag skrev i inlägget tidigare så ska det nu ta ett par månader innan jag får träffa en psykolog och sedan en docktor.

Men det händer något iaf!

Jag hoppas nästan...eller nej inte nästan utan jag hoppas faktiskt på att jag har ADD.
Det skulle förklara så mkt och mer vara till en fördel än en nackdel.
Speciellt om jag får medicin för det och det fungerar bra!

Jag har många vänner som har ADHD som sagt hur skönt det är nu när dom vet vad problemet är och att dom fått medicin för det, så får hoppas på samma resultat till mig själv också då :)

Just nu ligger jag i soffan, har precis lagt Elvira i sängen.
Väntar på att Emmy darling ska komma hit och göra mig lite sällskap.

Ja roligare inlägg än så får ni inte...!
Kan bjuda på denna bild som består av 2 trötta mongo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0