Sätt ord på en känsla.

En beskrivelse jag har när jag har riktigt jävla ont, eller när jag mår riktigt jälva dåligt så beskriver jag mina känslor på ett sätt som andra kanske inte skulle göra.

" känner mig rövknullad i hjärnan".

Jag brukar väldigt sällan använda kniv när jag äter då jag hatar ljudet när kniven skär i tallriken.

Jag bryter av spagettin i små delar innan jag kokar den så jag ska slippa skära den.

Jag får damp på mig själv när jag inser att jag släppat fötterna i marken.

Jag hatar när människor slänger snopapper i toan utan att spola.

Jag kan inte äta chips utan cola.

Jag glömmer alltid någonting på morgonen så jag får springa upp 1-4 för att hämta skiten.

Jag borstar bara tänderna på morgonen.

Jag viker aldrig min egna tvätt utan slänger bara in det i garderoben.

Jag tappar alltid bort alla viktiga papper.

Jag brukar jämt lägga saker o ting på konstiga ställen.

"Fjärren i frysen, mobilen i byrålådan, toaborsten i hallen osv"

Mitt toalock gick sönder för snart en månad sen men byter inte för det är skönt att Elvira inte kan klättra upp på toan och rota i skåpet.

Jag har damp på min damsugare för att den inte suger så bra som den ska " påsen blev fyld för ca 6 månader sedan och jag har vägrat köpa en ny".

Det är inte en bra morgon om den inte startar med cola.

Jag petar mig i näsan med tops.



Lite onödig info.
Men det kanske underhåller er vem vet :)

Bild från i sommras :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Har följt din blogg ett tag och känner i gen mig i mycket du skriver. Tror själv att jag även har add!



Du verkar vara en go människa och en toppen mamma! Lycka till med allt och hoppas du kan få den hjälp du vill ha :)

2012-03-11 @ 13:01:44
URL: http://dreamrecalllev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0