Lovley!

Dirty dancing på kanal 5 nu kl 21:00!
Min kväll kommer bli underbar!

Förövrigt har det vart en ganska barnledig helg, mormor o morfar saknade Elvira så dom bad om att få ha henne fre-lördag.
Sen idag så har hon vart med sina fastrar, sin farmor och pappa.

När jag hämtade Elvira på dagis nu i veckan så hade hon ritat 2 täckningar.

Jag: åååh vad fina är dom till mamma?
Elvira: PAPPA!!
Jag: Jaha är dom till pappa?
Elvira: JAA PAPPA!
Jag: jaha okey ja då ska han väl få dom då :)

Sebastian var med och lämnade Elvira idag också, och det var jätte kul att se när dom kramades och pussades hej då.
Man verkligen såg kärleken mellan dom och det värmde :)

Jag har gått och mått illa i snart 2-3 veckor, men jag spyr aldrig.
Skit jobbigt och jätte irriterande!

Blir stanna hemma från skolan imorgon och försöka bli...o illamående?
Storstäda och tvätta ska jag fan passa på att göra också....
Alltså bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv hahha.

Har dessutom gått ner 5 kilo också....frågan är bara från vilken kroppsdel dom har försvunnit ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0