Det uppmuntrar mig!

Att få såna otroligt löjliga kommentarer som dom jag svarat på i tidigare inlägg får mig att skratta.
Det ger mig mer intresse till att ha den här bloggen, tycker sånt där är skit kul.
Speciellt när det är människor som inte har en anning om vad dom pratar om, och speciellt inte har barn själv.
Ännu roligare än det när dom inte vågar stå för vem dom är!


Idag blir det pulkaåkning med momo o mofa, känner mig inte jätte jätte sugen på det just nu..
Har ont i halsen och är allmänt trött, men det blir säkert kul!


Elvira står här och klär av sina docker och räknar upp alla kroppsdelar.
Hon är så duktig som kan nästan allt!

Huvud, hår,öra,öga,näsa,mun,panna,haka,kind,tänder,tutte,mage,pulla,rumpa,ben,fot,arm,hand,fingrar,naglar.
Min duktiga tjej!

För övrigt så har hon precis hällt ut en hel burk russin över golvet, så nu får hon lära sig och städa också haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0