Äntligen lov.

Not!!
Medans ni har sovmorgon och ligger och softar hela dagen så sitter jag i skolan och gör mina rester.
Fast med ett leende då jag faktiskt hatar lov...
Emelie och Jenny är här också och pluggar lite.

Igår så var Elvira ut med momo och mofa och grillade korv, hela hon luktade korv när hon kom hem och det gjorde hon i morse också haha.

Hade inte tänkt att vara i skolan alla dagar, så vi får se vad som händer iveckan då jag och Jenny planerar att ha en heldag med ungarna och göra något riktigt kul.
Vi funderar på det nya leklandet som precis har öppnat här i Gävle.
Skulle vara kul att gå dit och titta hur det ser ut osv.

Nej nu ska jag återgå till pluggandet! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

2012-02-27 @ 14:04:07
Postat av: Sanna

Lekland är super! Iaf där jag bor . Och de är kul för alla åldrar!

2012-02-27 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0