Äntligen lördag.

Jag var nog lika trött som Elvira igår, vi slumrade till i min säng efter att vi badade så jag la inte Elvira i hennes säng försen halv 9.
Sen somnade jag om igen.

Idag blir det bara hemma lek, det är nästan 20 grader kallt ute och jag tänker inte ens öppna fönstret!

Lina kommer idag också, jag ska vara barnvakt inatt så hon sover här.
Kanske lika bra att jag fått sova ut ordentligt inatt då !

Elvira sitter och läser en bok här brevid, " a katten katten voova voova OOOJ!" väldigt spännande bok!


Min toasist har gått sönder...själva locket .
Stod med knät o lutade på den när jag skulle hänga upp lite blött tvätt på elementet , pang sa det!
Det blev en stor reva i den, tänk om jag hade stått på den!
Då hade jag landat med foten i toan....MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0