Stadstjej = Bondtjej?

Nog att jag trivs här och tycker att det är jätte kul med alla djuren och lanthuset så saknar jag stadslivet.
Men det är bara tillfälligt, jag kommer hem till Gävle igen så småning om.
Kanske..?
Jo jag måste gå klart skolan först, dock finns samma utbildning i Uppsala...?
Jag saknar iaf mina vänner men snart träffas vi igen, ska göra en snabb titt in till Gävle om ett tag så då ska jag krama om mina kära vänner och ha så kul jag bara kan.

Btw fick jag se en helt nykläckt kobebis igår!!
Den var super söt...kladdig men söt.

Och idag tittade jag ut igenom fönstret och då stod bambis familj utanför!
Okey det var hans kusins kompis flickväns pappas nya frus familj men ändå....

Just ja, jag har blivit 14 igen.
Fått värdens finnattack av mina nya mediciner...super kul.
Jag som känner mig som 40 i kroppen...Wohoo.
Även därför jag inte tagit eller lagt ut några nya bilder på MOI.

Finns inte så mkt att berätta just nu, men det kommer.
Snart snart ska ni få veta lite mer om vad som har hänt och varför jag är här :)

Det här är inte Pontus utan en bild från google..
Och ja jag har döpt kossan till Pontus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0