Så kan det gå.

Jag har glömt att berätta att jag är bipolär, fick diagnosen för ca 2 veckor sedan.
Jag satt helt chockad när jag fick "beskedet", det kom liksom så snabbt.
Har ingen anning om vad det är samtidigt som det känns helt rätt.
Medicin har jag fått också, 3 olika.
1 för det bipolära, 1 för stabilisering eller hur fan man ska säga och en "söva elefant tablett"
Okey det är ingen söva elefant tablett men det känns fan som det.
Kanske lika bra, då jag sover så dåligt.
Dock var jag orolig första natten med att ta den, tänk om jag inte skulle vakna när Elvira vaknade på morgonen.
Men det gjorde jag, kan vara för att vi sover i samma rum nu.
Ganska svår att inte vakna av en unge petar en i ögat och drar en i håret.
Rummet är ganska litet så hennes säng står precis nedanför min.

Men vi trivs.
Idag fick Elvira hålla kopplet till voven, och det kan jag säga er var något hon verkligen tyckte var kul!
Även fast hunden drog iväg med henne ett antal gånger så vägrade hon att släppa hahha.
Fullt med gräs och lera fläckar på kläderna men ett stort leende på läpparna.

Jag letar nu efter ett eget hus, dock inte köpes.
Men har hittat flera som jag kan hyra för en rimlig siffra.
Ska ringa några samtal och så sen får vi se helt enkelt.

Dock inte som detta hus som man måste elda.
Det skulle jag nog aldrig orka.

Det största begäret jag har just nu är ett kokhett bad!
Vattnet här blir knappt jummet fö´fan!


Men snart ska vi in till Gävle, Anki ska in på en kurs så vi följer med in men gör vårt ist.
Synd bara att det är på en helg, annars kunde jag sagt upp lägenheten samtidigt!
Får ta det lite senare, måste endå ringa några samtal ang det också.

Just nu sitter jag och väntar in kvällens film.
Jag har precis förlorat i ett parti yatzi...yazzi ...jassi
Hur fan stavar man skiten?
Aja det var allt för idag, ska försöka komma ihåg att ta lite bilder sen så ni får se hur det ser ut här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0