Fröken omöjlig!

Igår var verkligen inte bästa dagen...iaf delvis.
Elvira var helt omöjlig, lyssnade inte ett ord på vad man sa, sprang ifrån matbordet tusen gånger.
Klädde av sig iaf hundra gånger, gömde sig när vi skulle sova.
Låg och sjöng och kastade av sig skorna i vagnen, pillade på allt hon inte fick.
Rev sönder en tidning, åt socker från påsen i AJAJ lådan, hällde ut hundens mat osv osv osv osv.

Kan säga att när kl slog 19:00 så pustade denna mamma ut!


Fick ett väldigt trevligt samtal igår iaf, så jag blev på otroligt bra humör trots min omöjliga 2åring som stod och hängde mellan benen på mig när jag pratade i telefon.

Och så fick jag reda på att jag skulle få pengar tbx från skatten.
Jag som gått runt och vart bitter över att jag skulle betala....så vänder jag blad..
DAAAH typ!

Snacka om dumförklaring....

Idag vågade Elvira klappa kossorna.
Hon har vart lite misstänksam mot dom ni i början, och undrat lite om vad fan det är för jälva fula hästar som luktar illa och låter så mkt.

Dock ska hon titta på dom....varje dag-.....10 gånger.....
Hon sprang ifrån mig idag, "kossonaaaaa" ropade hon och menade på att hon ville se dom.
"Nej inte nu, vi tittar på dom sen Elvira och börjar gå in..vänder mig om och ser att Elvira springer ner till kossorna iaf...

Och katter finns det, hur många som helst!
Och dom gillar att springa och gosa, och Elvira älskar att jaga dom.
Höns finns det också, så nu har jag lärt henne hur man imiterar "stavning" höns, med armarna under armhålan och låta bapbapbapbapbaaaaaah.

Jag tror att hon johanna som har hand om allt tycker att vi är lite...knäppa..
Hon skrattade åt oss idag när vi stod där som två fån med hönorna och kacklar...
Skulle jag också ha gjort...

Men man måste ju fördriva tiden på något sätt eller hur!

Nu sover Elvira iaf, och jag njuter av lugnet!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0