Avesta

Mkt har hänt dom senaste veckorna, vilken har lätt till att vi flyttat till Avesta.
Vi bor tsm med en kvinna och hennes hund och katt tills vidare.

Mitt ute på landet,man måste elda ved för att få värme i huset och varmt vatten.
Man sitter och spelar sällskaps spel på kvällarna för att fördriva tiden, går och hälsar på hästarna och det är ca 3 mil till närmaste affär.

Semester?
Oja!
Samtidigt som det är fuktansvärt skönt och lungt är det otroligt tråkigt.
Inge skola och inge dagis, Anki " kvinnan jag bor med" kastade ut ett äpple på gården för att sedan sitta och titta på vilka fågelsorter som kom och åt av det....

Förstår ni då vad jag menar?

Men man vänjer sig, plus att det är inte föralltid.
Bara ett par månadet :)

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Varför har ni flyttat till Avesta? Åh jag är så nyfiken, kan du inte berätta??? Maila mig istället om du inte vill berätta på bloggen.

2012-04-08 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0