Vad ni än gör...

Så för guds skull tänk inte ens tanken på att shoppa med en 2 åring...utan vagn...och precis efter ett kalas så ungen är hög på godis.
Gör inte om mitt misstag....!

Nu efter kalaset gick jag och Elvira till stan för att shoppa lite,vagnen hemma och ungen hög på godis.
Vägrar lyssna, vägrar hålla hand,klia i fingrarna på na så hon tog tag i ALLT!
Kan inte vara still så hon springer åt ALLA håll på samma gång, bli arg när jag säger ner och lägger sig på golvet och skricker...
Underbart helt jävla underbart!

Men tillslut lugna hon ner sig och på bussen hem var hon jätte go och mysig :)

Just nu håller jag på med tvätten, och väntar på att en kompis ska komma förbi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0