vad är det jag har gjort som har fått mig ...

2011-04-10_16_56 (MMS)

vad är det jag har gjort som har fått mig att förtjäna dig? jag är så stolt över dig, och älskar dig över hela mitt hjärta. det finns absolut inget som kan ersätta dig, du är ljuset i mörket. min älskade lilla skrutt du gör mig hel! <3 en lite små rolig grej idag på bussen hem. elvira var supertrött och va bara någon minut ifrån att somna, så hon fick sitta i min famn ist för i vagnen. och så är det en man bakom om som ger elvira uppmärksamhet och poff så blev hon superduper pigh i yttligare 10 min. ååh hon skratta o skratta åt mannen som undehöll henne, han skrämde henne och sa hejhej och vinka och busa på som tusan. tycker det är superkul med såna människor som vågar göra så, jag har absolut inget emot om någon vill busa med min skrutt på bussen. att dom liksom sitter en halvmeter ifrån och gör roliga miner, jag tror att det är en bra utväckling i det sociala för barn och att dom blir mer framåt och inte så blyga.:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Det ligger vid slåttet typ på baksidan av länsstyrelsen det här långa vita huset vettu som går hela vägen ner till söders el. Så roligt med sånna lättsamma folk. Colin snackar med allt och alla ute. Kramar varenda tjej fast han inte känner dem.

2011-09-15 @ 22:39:46
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0